آموزش کسب درآمد از اسکایتو

دسته بندی :سیگما امنیت 13 اسفند 1401 گروه هوانوردی اسکایتو 1432

اگر شما دارای رسانه ای در فضای مجازی هستید که مخاطبینی دارید که محصولات اسکایتو برای آنها مناسب است و احتمال خرید توسط آنها بالا است شما می توانید با فعالسازی طرح “کسب درآمد اسکایتو” علاوه بر اینکه محصولات اسکایتو را به علاقمندان واقعی صنعت هوانوردی معرفی کنید تا بتوانند نیاز های خودشون رو برآورده کنند. شما می توانید کسب درآمد کنید. برای شروع طبق راهنمای زیر عمل کنید:

مرحله اول: ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت اسکایتو شوید.

مرحله دوم: حال از منوی سمت راست روی گزینه “کسب درآمد از اسکایتو” کلیک کنید.

تبریک در خواست شما ثبت شده است و طی 48 ساعت فعالسازی می شود.

مرحله سوم: پس از فعالسازی طرح کسب درآمد شما توسط اسکایتو مجددا به حساب کاربری خود بخش “کسب درآمد از اسکایتو” مراجعه نمایید.

در این قسمت شما داشبورد کسب درآمد شما نمایان می شود. شما در این قسمت می توانید اطلاعاتی مانند تعداد دفعاتی که روی لینک شما کلیک شده است و تعداد دفعاتی خرید انجام شده و مقدار پولی که کسب کرده اید را مشاهده کنید.

مرحله چهارم: برای اینکه محصول مورد نظر خودتون رو به معرفی کنید ابتدا لینک آن محصول را کپی نمایید و سپس مطابق با تصویر روی گزینه “Generate link” کلیک کنید.

مرحله پنجم: حال مطابق تصویر زیر در جایگاه شماره (1) لینک محصولی که قصد معرفی آن را دارید درج نمایید. سپس دکمه “ایجاد کن” را بزنید (2) و در نهایت لینک اختصاصی خود را از جایگاه شماره (3) کپی کنید و در شبکه های اجتماعی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر کمیسیون شما از هر خریدی که توسط لینک اختصاصی شما انجام می شود 5% می باشد که برای محصولات مختلف به طور تقریبی برابر مقادیر زیر می باشد.

به عنوان مثال:

درآمد شما از فروش محصولات شبیه ساز پرواز تقریبا برابر است با: 1750 تومان به ازای هر فروش

درآمد شما از فروش محصولات هواداری تقریبا برابر است با: 5000 تومان به ازای هر فروش

درآمد شما از فروش محصولات آموزش شبیه ساز پرواز تقریبا برابر است با: 11500 تومان به ازای هر فروش

درآمد شما از فروش محصولات دوره های آموزشی رسمی تقریبا برابر است با: 50،000 تومان به ازای هر فروش

درآمد شما از فروش محصولات پرواز تفریحی تقریبا برابر است با: 150،000 تومان به ازای هر فروش

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0