دلم میخواد خلبان بشم اما نمیشه

شغل خلبانی یکی از شغل های پرطرفدار هست و خیلی هامون در کودکی در پاسخ به سوال میخوای در آینده چیکاره بشی گفتیم؟ من دوست دارم خلبان بشم

اما وقتی بزرگتر شدیم مشکلات زیادی سر راهمون سبز شدن مثل: هزینه بالای آموزش ها، محدودیت های پزشکی و دوری از مراکز آموزشی و حتی مشاوره های غلطی که افراد به ظاهر آگاه بهمون دادن باعث شد خیلی از ماها نتونیم به شغل مورد نظرمون برسیم.

آموزش-شبیه-ساز-راهنما

بلد نیستم با شبیه ساز های پرواز کار کنم.

شبیه ساز پرواز مورد نظرمو از سایت اسکایتو دانلود و نصب کردم اما بلد نیستم چطوری باید پرواز کنم و چطوری یک هواپیما رو هدایت کنم و فهمیدم که در مدرسه اسکایتو آموزش های انواع شبیه ساز های پرواز رو به زبان فارسی هست تا راحت و بی دردسر آموزش های فارسی شبیه ساز پرواز رو در مدرسه اسکایتو یاد بگیرم.

 
افزونه چیست

افزونه چیست؟

تازه این همه ماجرا نیست یکسری از هواپیماها و فرودگاه ها هم هستند که روی شبیه سازهای پرواز اضافه میشن و میشه بدون محدودیت با هر ایرلاینی که دوست داریم به هر کجای جهان که میخوایم پرواز کنیم. به این هواپیماها و فرودگاه هایی که به شبیه ساز اضافه میشه افزونه میگن.

مرحله اول:

انتخاب بهترین شبیه ساز پرواز با توجه به سیستم کامپیوتری شما و کاربردی آن
برای آشنایی با شبیه ساز های پرواز و انتخاب شبیه ساز پرواز مناسب خود مقاله زیر را مطالعه کنید
مطالعه مقاله

مرحله چهارم: دانلود افزونه های متناسب با شبیه ساز شما

سوالات متداول در مورد شبیه ساز پرواز

خیر، شما با داشتن یک کامپیوتر خانگی ساده هم می توانید شبیه ساز پرواز مناسب خود را نصب نمایید.

نرم افزار هایی که برای گوشی هستند عموما جنبه بازی دارند و حس یک پرواز واقعی را برای شما تداعی نمی کنند به همین دلیل اگر شما به دنبال یک بازی هواپیمایی هستید بازی های موبایلی گزینه خوبی هستند اما اگر میخواهید مانند یک خلبان پرواز را تجربه کنید تنها راه استفاده از شبیه ساز های پرواز کامپیوتر هست.

ما در بخش مدرسه اسکایتو انواع دوره های آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته را برای شما تهیه کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی آموزش ببینید و مانند یک خلبان واقعی با شبیه ساز پرواز کار کنید. پس اصلا نگران نباشید.

قطعا مطلع هستید یکی از سیلابس های آموزشی شما در طول دوره خلبانی شبیه ساز پرواز است. اما استفاده از شبیه ساز های پرواز موجود در موسسات آموزش خلبانی نیازمند پرداخت هزینه و هماهنگی زمانی قبلی است که به دلیل در خواست زیاد دانشجویان معمولا باید مدت زمان زیادی را در لیست انتظار باشید. به همین دلیل شما می توانید با نصب شبیه ساز پرواز روی سیستم خود بسیاری از مطالب آموزشی را بارها و بارها تمرین کنید و مهارت خود را افزایش دهید.

در این زمان فقط کافیست وارد حساب کاربریتان در سایت اسکایتو شوید و از قسمت ثبت تیکت مشکل خود را بیان کنید کارشناسان فنی اسکایتو در سریعترین زمان مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

به طور خلاصه در جدول بالا شبیه ساز های پرواز با هم مقایسه شده اند اما برای مطالعه دقیقتر تفاوت های آنها اینجا کلیک کنید.

بین افراد مختلف بر سر اینکه سیمولاتور پرواز یک بازی است یا یک نرم افزار آموزش پرواز بحث زیادی وجود دارد اما حقیقت ماجرا به شما باز می گردد که چه استفاده ای از سیمولاتور پرواز می کنید اگر جنبه تفریح و بازی برای شما داشته باشد می توان گفت بازی شبیه ساز پرواز اما اگر بخواهید آموزش ببینید و مهارت های خود را ارتقا دهید می توان گفت نرم افزار آموزش پرواز.

0