فروشگاه خلبانی اسکایتو

دسته بندی :مقالات 31 تیر 1399 گروه هوانوردی اسکایتو 5997

سلام به همه همراهان گروه هوانوردی اسکایتو

امروز قصد داریم هم زمان با افتتاحیه فروشگاه خلبانی (پایلت شاپ) اسکایتو چند کلامی رو در خصوص تجهیزات خلبانی برای شما بنویسیم پس با ما همراه باشید.

فروشگاه خلبانی چیست؟

به طور کلی شغل خلبانی یکی از شغل هایی است که علاوه بر دانش و مهارت بالا نیاز به تجهیزات زیادی هم دارند. از این رو نقش فروشگاه خلبانی پر رنگ می شود تا به خلبانان و حتی علاقمندان به هوانوردی کمک کنند تا بهترین خرید لوازم خلبانی را داشته باشند. یک فروشگاه تجهیزات خلبانی کلیه مواردی که یک خلبان برای یک پرواز خوب و ایمن نیاز داشته باشد را فراهم می کند.

چه لوازم خلبانی در کیف یک خلبان هست؟

شاید برای شماهم این سوال پیش آمده باشد که در چمدان های کوچک یک خلبان ها چه تجهیزاتی وجود دارد و از آنها چه استفاده می کنند. در ویدیو زیر کپتن نشاط جهانداری به همراه همسرشون پاسخ این سوال را می دهند.

همانطور که در ویدیو نشان داده شد یک خلبان موظف به خرید لوازم خلبانی از جمله: کیف مدارک خلبانی، ایپد به همراه نقشه ها و انکس های پروازی، کاور لباس برای زمان lookaround، چراغ قوه، لوازم شخصی می باشد. که البته درصورتی که شما استخدام ایرلاین ها باشید. این موارد را خود ایرلاین ها برای شما تامین می کنند. در غیر این صورت شما نیاز دارید که برای خرید لوازم خلبانی از پایلت شاپ ها یا همون فروشگاه خلبانی اقدام به خرید لوازم خلبانی مورد نیاز خود کنید.

که تمام این موارد در فروشگاه خلبانی اسکایتو عرضه شده و یا به زودی عرضه خواهند شد از این رو پس از حضور موفق اسکایتو در حوزه شبیه ساز های پرواز پایلت شاپ اسکایتو نیز افتتاح شده است و تلاش می کنیم تا همچون علاقمندان به شبیه ساز پرواز رضایت حداکثری علاقمندان به تجهیزات خلبانی رو هم جلب نماید.

در حال حاضر فروشگاه خلبانی اسکایتو چه محصولاتی دارد؟

فروشگاه خلبانی اسکایتو در حال حاضر با ارائه انواع هدایای هوانوردی بهترین مرجع برای هدیه دادن به علاقمندان هوانوردی است. هدایای فروشگاه خلبانی اسکایتو عبارتند از: انواع ساعت و زیور آلات، ماگ، عروسک، پازل، تیشرت، ماسک و کلاه می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

ساعت و زیورآلات هوانوردی:

خانم ها نقش پر رنگی در جامعه هوانوردی ایفا می کنند به همین دلیل شایسته بهترین ها هستند. گروه هوانوردی اسکایتو نیز برای اینکه مرجع مناسبی برای هدیه دادن به بانوان هوانورد کشورمان باشد محصولات متنوعی از انواع دست بند، گردنبند، آویز ساعت، ساعت و … از جنس استیل ضد زنگ، چرم و کریستال را آماده کرده است تا بتواند پاسخ مناسبی به درخواست های شما عزیزان بدهد.

زیورآلات فروشگاه خلبانی اسکایتو از آن جهت که مستفیما از تولید کننده محصول و بدون واسطه عرضه می شود 2 حسن بسیار کلیدی دارد: اول آنکه قیمت این محصولات نسبت به سایر فروشگاه های خلبانی به مراتب پایین تر است. دوم اینکه امکان سفارشی سازی محصولات نیز وجود دارد و شما میتوانید بعد از ثبت سفارش با پشتیبانی اسکایتو تماس بگیرید.

اما قیمت مناسب تمام مزیت خرید از فروشگاه خلبانی اسکایتو نیست. اسکایتو برای تمام سفارشات خودش ارسال رایگان در نظر گرفته و تمام محصولات رو به رایگان تحویل شما میده. همچنین فروشگاه خلبانی اسکایتو برای محصولات خودش 3 روز گارانتی بازگشت وجه در نظر گرفته، در صورتی که شما از محصولی که به دستتون رسیده رضایت نداشتید می تونید اون رو عودت بدید و وجهتون رو تمام کمال پس بگیرید.

گوشواره هوانوردی فروشگاه خلبانیانواع ماگ هوانوردی:

ماگ ها همواره یکی از پرکاربردترین و ماندگار ترین هدایایی است که شما می توانید به یک شخص هدیه دهید. فروشگاه خلبانی اسکایتو با ارائه انواع ماگ های طرح هوانوردی یکی از پرکاربردترین و ماندگارترین هدایا را برای علاقمندان هوانوردی آماده کرده است.

ماگ های اسکایتو با طرح های جذاب هوانوردی از جنس سرامیک با چاپ سابلیمیشن هستند که دوام و ماندگاری طرح را افزایش می دهد. قطر این ماگ ها 8 سانتی متر و ارتفاع آنها نیز 9 سانتی متر است. این ابعاد استاندارد یک ماگ است.

ماگ های فروشگاه اسکایتو به دلیل اینکه مستقیما از جانب تولید کننده محصول عرضه شده اند علاوه بر قمیت مناسب قابلیت شخصی سازی هم دارند و شما می توانید با ثبت سفارش در اسکایتو و تماس با پشتیبانی عکس یا طرح پیشنهادی خودتون رو برای ما ارسال کنید.

ماگ طرح دیسکاوری موجود در فروشگاه خلبانیعروسک مهماندار هواپیما:

عروسک مهماندار یکی از پر فروشترین محصولات فروشگاه خلبانی اسکایتو است که توسط هنرمند خوش ذوق کشورمون در لباس هواپیمایی ایران ایر و به زودی لباس هواپیمایی وارش ایر درست شده است. عروسک مهماندار هواپیما یک محصول ایرانی برای علاقمندان هوانوردی ایرانی است.

عروسک مهماندار هواپیما با ارتفاع 35 سانتی متر از جنس پارچه و موی مصنوعی با قابلیت اتو کشی و فر کردن می باشد. همچنین این عروسک قابلیت شست و شو با آب سرد را نیز دارا می باشد.

عروسک مهماندار هواپیما موجود در فروشگاه اسکایتو با دو بسته بندی هدیه و معمولی قابل سفارش می باشد و برای هدیه دادن با یک بسته بندی زیبا و جذاب بسیار مناسب هستند.

پازل های فروشگاه خلبانی اسکایتو:

پازل یکی از لذت بخش ترین سرگرمی هایست که فردی با انجام  و به ثمر رساندن آن لذت می برد. پازل های فروشگاه خلبانی اسکایتو با طرح های هواپیما و در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ به همراه تخته شاسی نصب ارائه می شوند.

مزیت تخته شاسی پازل های اسکایتو چیست؟ مزیت این تخته شاسی این است که شما پس از درست کردن پازل می توانید آن را روی دیوار نصب نمایید. جنس این تخته از چوب بوده و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد همچنین خود طرح پازل نیز چاپ به روش سابلیمیشن است که دوام و کیفیت تصویر را افزایش می دهد.

پازل های هوانوردی اسکایتو به دلیل اینکه مستقیما از تولید کننده عرضه شده است قابلیت سفارشی سازی دارد و شما می توانید طرح دلخواه خود را برای چاپ ارائه دهید.

پازل کاکپیت بویینگ 737تیشرت و سویشرت هوانوردی زنانه و مردانه:

انواع تیشرت ها و سویشرت های هوانوردی هم زنانه و هم مردانه در انواع سایز در اسکایتو عرضه شده است. تیشرت های مردانه از جنس نخ و تیشرت های زنانه هم از جنس اسپان هستند که راحتی و خوش پوش بودن از ویژگی های اصلی آنهاست. همچنین سویشرت های هوانوردی هم از جنس نخ و کرک هستن که هم گرمای خوبی برای فصل سرما دارند و  هم با کلاهی که دارند ظاهر بسیار جذابی را به شما می دهند.

تیشرت و سویشرت های اسکایتو هم مثل باقی محصولات قابلیت شخصی سازی دارند و شما می توانید طرح مورد علاقه خود را به اسکایتو سفارش دهید. چاپ لباس ها هم به روش سابلیمیشن می باشد و جهت ماندگاری اکیدا توصیه می شود با آب سرد و با دست شستشو شود.

ماسک هوانوردی:

در ایام کرونا ماسک و زدن ماسک نه یک اختیار بلکه یک اجبار برای ریشه کن کردن ویروس کرونا است. اما برای برخی افراد زیبایی و خاص بودن در کنار حفظ سلامتی مهم است به همین دلیل ما با عرضه انواع ماسک های خلبانی تلاش می کنیم پاسخ مناسبی به سلیقه این عزیزان دهیم. ماسک های هوانوردی از جنس پارچه و  3 لایه می باشد که محافظت خوبی را در برابر ویروس کرونا دارد.

ماسک هوانوردی دارای استاندارد مورد تایید وزارت بهداشت می باشد و از زیر چانه تا بالای بینی را پوشش می دهد تا سلامت شما را حفظ نماید. این ماسک ها در طرح های درجه های مختلف خلبانی،مهندسی و همچنین طرح های عمومی عرضه شده اند.

ماسک خلبانی با ریت کپتن

کلام پایانی فروشگاه خلبانی اسکایتو:

ما در مجموعه اسکایتو تلاش می کنیم با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت تخصصی برای فعالان و علاقمندان صنعت هوانوردی در کنار خدماتی نظیر گارانتی 3 روزه بازگشت وجه، ارسال رایگان، قابلیت سفارشی سازی و قیمت مناسب رضایت شما همراهان عزیز اسکایتو را جلب نماییم. همچنین تمام کالای موجود در اسکایتو توسط تولید کنندگان ایرانی و علاقمندان به صنعت هوانوردی تهیه و عرضه شده است تا به تولید و صنعتگران این کشور کمکی هر چند کوچک در عرضه و معرفی محصولات آنان داشته باشیم. خرید شما از فروشگاه خلبانی اسکایتو علاوه بر اینکه کالایی خاص را دریافت می نمایید باعث می شود از صنعتگران و هنرمندان ایرانی نیز حمایت شود و شور و شوق تولید محصول بهتر را به این تولیدکنندگان عزیز هدیه دهید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0