شبیه ساز پرواز | معرفی شرکت تولید افزونه هواپیما captain sim

دسته بندی :مقالات 31 فروردین 1399 گروه هوانوردی اسکایتو 2420

سلام به همه اسکایتویی های عزیز

این یکشنبه هم با شما هستیم با معرفی یکی دیگه از کمپانی های تولید افزونه برای شبیه ساز پرواز. امروز میخوایم با شما در مورد شرکت ساخت افزونه هواپیما captain sim با شما صحبت کنیم پس با ما همراه با معرفی شرکت تولید افزونه هواپیما captain sim باشید.

گروه تولید افزونه هواپیما captainsim:

این شرکت جز اصلی ترین شرکای تجاری مایکروسافت و لاکهید مارتین محسوب میشه از سال 1999 تاسیس شده و تا به امروز محصولات بی نظیری تولید و عرضه کرده است. از ویژگی های اصلی افزونه هواپیما captain sim این است که این شرکت علاوه بر مدلسازی و شبیه سازی بدنه خارجی هواپیما و کاکپیت (اتاقک خلبان) اقدام به شبیه سازی  کابین مسافران نیز کرده است و شما کاملترین هواپیما را در اختیار دارید. کپتن سیم پایش را از این هم فراتر گذاشته است و شما می توانید در کابین مسافران صندلی ها را خم کنید، میزهای جلوی هر صندلی و روکش های پنجره را باز و بسنه کنید. حتی از سرویس های بهداشتی هواپیما هم استفاده کنید.

کپتن سیم هم مانند شرکت رقیب خودش یعنی PMDG  روی شبیه سازی محصولات شرکت هواپیماسازی بویینگ کرده است و دفتر مرکزی آنها در ونکوور کانادا می باشد. البته 2 دفتر هم در اوکراین و روسیه تاسیس کرده اند که می توان انتظار داشت در آینده شاهد محصولات روسی هم در سبد محصولات گروه captain sim  باشیم.

از جمله محصولات این گروه می توان به بویینگ 707، 727، 737، 757، 767، 777 اشاره کرد که میتوانید آنها را از وبسایت گروه هوانوردی اسکایتو به راحتی دانلود و نصب نمایید.

منبع: captiansim

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

  1. میلاد گفته؛
    13:49 1399/05/01

    هیچ کدوم از هواپیماهای شرکت aerosoft و captansim رو شبیه سازهایی که شرکت های ایران مثل پرنیان میزنن نصب نمیشه

    • شایان میرصمدی گفته؛
      04:41 1399/05/04

      سلام همراه عزیز
      شبیه ساز های ایرانیزه شده متاسفانه افزونه هارو پشتیبانی نمی کنند به همین منظور شما می توانید شبیه ساز پرواز مایکروسافت fsx رو از طریق سایت اسکایتو مستقیما دانلود و نصب کنید تا بتونید لذت پرواز با ایرباس ها و بویینگ های aerosoft, captainsim رو ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0