ماسک ضد کرونا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دسته بندی :مقالات 25 بهمن 1399 گروه هوانوردی اسکایتو 1388

با سلام خدمت همراهان گرامی گروه هوانوردی اسکایتو

امروز میخوایم راجب نقش ماسک در جلوگیری از ابتلا به کرونا در سفرهای هوایی با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

همونطور که در خبر ها گفته شده است هواپیماها باید با یک سوم ظرفیت پرواز کنند تا فاصله اجتماعی رعایت شود و خطر ابتلا به کرونا برای مسافران در طول پرواز کاهش یابد. اما به دلایل مختلفی این قانون توسط برخی از ایرلاین ها رعایت نمی شود. بنابراین اکیدا توصیه می کنیم از ماسک ضد کرونا در طول پرواز استفاده کنید.

ماسک ضد کرونا بویینگ

ویژگی های ماسک ضد کرونا

به طور کلی ماسک هایی که برای جلوگیری از ابتلای شما به کرونا مناسب هستند را ماسک ضد کرونا گویند. در ادامه به معرفی ویژگی های این ماسک ها می پردازیم.

ماسک های ضد کرونا بین 3 تا 6 لایه هستند و  از جنس های مختلف کاغذی، کربنی، نانو و پارچه ای تشکیل شده اند. برخی از ماسک ها نیز دارای فیلتر هستند که به ماسک های فیلتر دار معروف هستند. به تازگی نیز دانشمندان طی تحقیقات میدانی که انجام داده اند متوجه شده اند که استفاده 2 ماسک ضد کرونا به صورت همزمان می تواند تا 95 درصد از ابتلای شما به ویروس کووید 19 جلوگیری کند.

توجه داشته باشید که ماسک ها ویژگی های ضد کرونایی خود را در باران و خیس شدن از دست می دهند

بنابراین توصیه می کنیم در هوای بارانی یا در محیط هایی که احتمال خیس شدن ماسک وجود دارد حتما از شیلد های محافظ هم استفاده کنید تا از خیس شدن ماسک و از بین رفتن خاصیت ضد کرونایی آنها جلوگیری شود.

زمان تعویض ماسک ضد کرونا

به طور کلی پزشکان و ویروس شناسان پیشنهاد می دهند که پس از هربار استفاده ماسک ها را تعویض کنید. اما برخی از افراد ترجیح می دهند تعداد دفعات بیشتری از این ماسک ها استفاده کنند. اما بخاطر داشته باشید هرگاه بخش داخلی ماسک رطوبت گرفت و خیس شد شما باید حتما ماسک را تعویض کنید زیرا این ماسک دیگر خاصیت خود را از دست داده است.

روش صحیح زدن ماسک ضد کرونا روی صورت

ماسک ضد کرونا شوق پرواز

یک ماسک مناسب باید از زیر چانه شروع و تا بالای استخوان بینی ادامه داشته باشد. همچنین از طرفین هم باید  فاقد منفذی برای ورود هوا باشد. به همین دلیل در صورتی که ماسک برای صورت شما بزرگ است حتما با گره زدن کش های آن و یا استفاده از گیره های نگه دارنده ماسک سایز آن را تنگتر کنید.

پشت و روی ماسک را چگونه تشخیص دهیم؟

در ماسک هایی از جنس پارچه، پشت و روی آن مشخص است اما در ماسک های کاغذی به سختی می توان این را تشخیص داد اما ما به شما یک نشونه ساده می گوییم تا بتوانید در هنگام ماسک زدن پشت و روی آنرا به درستی تشخیص دهید. آن نشونه دقت کردن به محل چسباندن کش ها به ماسک هست. معمولا کش ها در بخشی که باید روی صورت قرار بگیرد (اصطلاحا پشت ماسک) به آن چسبیده می شوند. پس با این ترفند ساده شما میتوانید پشت و روی ماسک را تشخیص دهید.

ماسک های اسکایتو:

اسکایتو نیز به جهت حفظ سلامت شما عزیزان ماسک ها 3لایه پارچه ای را با طرح های مختلف ویژه کروی پروازی، مهندسین پرواز و علاقمندان به هوانوردی عرضه کرده است. شما می توانید با تهیه این ماسک ها علاوه بر حفظ سلامتی خود در مقابل ویروس کرونا زیبایی و جذابیت را هم به چهره خود به ارمغان آورید و در بین همکاران خود خاص به نظر برسید. البته همونطور که در بالا هم توضیح داده شده است همواره توصیه می شود که از دو ماسک استفاده نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم ابتدا یک ماسک کاغذی ضد کرونا بزنید و سپس روی آن از ماسک های پارچه ای 3 لایه که توسط تولید کنندگان ایرانی تهیه شده است استفاده نمایید.

لازم میدونم خاطر نشان کنم که تمامی محصولات اسکایتو دارای گارانتی بازگشت وجه 3 روزه و همچنین ارسال رایگان به تمام نقاط ایران هستند. شما می توانید با خیالت راحت از اسکایتو خرید کنید. علاوه بر این تمام محصولات اسکایتو توسط تولیدکنندگان ایرانی تهیه و عرضه شده است و شما با خرید از طریق اسکایتو نقش مهمی را در حمایت از این تولیدکنندگان ایفا می نمایید.

در ادامه انواع ماسک های اسکایتو آورده شده و شما می توانید از انها دیدن فرمایید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0