در قفسه فروشگاه لوازم خلبانی ، چه اقلامی را میتوانید پیدا کنید؟ +معرفی جذابترین‌ها

دسته بندی :مقالات 28 خرداد 1400 dastanpour 2624

 حالا که عزم‌ تان را جزم کرده و خودتان را برای تجربه یک پرواز عالی و فوق العاده آماده کردید، نیاز به یکسری محصولات مورد نیاز برای خلبانی دارید. شاید بتوان گفت که دوست داشتنی ترین بخش ماجرا، همین خرید کردن و آماده کردن پیش نیازهای لازم برای داشتن یک تجربه عالی پرواز است. بنابراین اگر یک دانشجوی پرواز هستید و یا حتی یک علاقه مند به خلبانی بوده که در مسیر پیش نیازهای خلبانی به سر می برید، در این مطلب با اسکایتو همراه باشید. حتی اگر قصد دارید برای خوشحال کردن دوست خلبان تان، سری به فروشگاه لوازم خلبانی بزنید، می توانید به راحتی در این مطلب، هدیه مورد نظرتان را پیدا کنید.

کفش هایتان را پوشیده و کوله پشتی تان را بردارید تا با هم به یکی از  قفسه های متنوع فروشگاه لوازم خلبانی سری بزنیم. از همان ابتدا که قدم برمی داریم، می خواهیم قفسه به قفسه را با هم بررسی کنیم. محصولات جذابی در انتظارمان است.

تجهیزات پرواز – اصلی ترین قسمت فروشگاه خلبانی

 

از همین ابتدای کار که شروع به حرکت کنید، به قفسه ای از فروشگاه لوازم خلبانی می رسید که  البته بیشتر مخاطبانش افراد حرفه ای پرواز است. این قسمت از تجهیزات، برای کاربری خاص طرحی شده است. برای مثال انواع هدست و تجهیزات ارتباطی، لوازم جانبی هدست، نقشه پرواز، لاگ بوک، نی برد، چراغ قوه و به طور کلی تجهیزات خلبانی را خواهید دید.

 

فروشگاه لوازم خلبانی

فروشگاه خلبانی اسکایتو

لوازم پرواز – اکسسوری های جذاب یک خلبان

 

بخش دیگری که در ادامه در مقابل مان قرار دارد، لوازم پرواز است از این بخش می توانید به دنبال عینک یا ساعت گران قیمت خلبانی باشید. این ساعت ها، تنها یک ساعت ساده و معمولی نیستند. برخی از این ساعت ها به گونه ای طراحی شده که اگر تجهیزات ناوبری خراب شود، یک نسخه پشتیبان تهیه می کند. در واقع، علاوه بر ارائه دقیق زمان سنجی، یک ساعت هوایی باکیفیت می تواند اکسسوری زیبایی دست خانم ها و آقایان خلبان و عاشق پرواز باشد. از جمله برندهای مشعور ساعت می توان به Casio ، Garmin ، Traser و Trintec اشاره کرد.

انواع کیف پرواز، وینگ، پین، بند پرواز، جاکارتی، سنجاق و بج ، درجه و آرم و به طور کلی هر آن چیزی که از لوازم متفرقه خلبانی می خواهید، می توانید در این قفسه پیدا کنید. نگران نباشید. با وجودی که قیمت های بالایی دارد، اما می تواند از قفسه هدایا، گزینه بهتری برای هدیه دادن پیدا کنید.

 

هدایا و دکوری خلبانی – یک یادگاری به یادماندنی از جنس پرواز

 

یکی دیگر از بخش های جذابی که پیش رویتان است، قفسه هدایا و دکوری های خلبانی است. مسلما این بخش، هم برای خودتان و هم برای کسی که قد هدیه گرفتن برایش را دارید، جذاب است. این قسمت را به خاطر بسپارید و خلبانان و عاشقان پرواز را با آن خوشحال کنید. در این بخش می توانید جاکلیدی های جذاب و متنوع پیدا کنید. بدلیجات و زیور آلات فوق العاده دیدنی با طرح هایی از پرواز، می تواند گزینه مناسبی برای یک هدیه با ارزش باشد.

اگر می خواهید وسیله ای هدیه بدهید که هر لحظه در مقابل چشمان فرد باشد، ساعت دیواری و رومیزی هم گزینه مناسبی است. ماگ ها و لیوان های با طرح فوق العاده زیبای خلبانی و پرواز می تواند لذت نوشدین یک چای عصرگاهی را برای عاشقان این حوزه چند برابر کند. حتی عروسک های تزیینی ، فلش مموری، لوازم اداری و تحریر نیز از انواع دیگر محصولاتی است که در بخش قفسه هدایای خلبانی می توانید مشاهده کنید. از این قسمت می توانید هدایا و محصولات جذابی برای خودتان یا شخص مورد نظرتان هدیه دهید.

 

 

البسه پرواز – جذاب ترین بخش خلبانی

 

در این قفسه، با کاپشن پرواز، پیراهن خلبانی و یا تیشرت های یک دست و زیبا روبرو هستید.  ماسک های خلبانی با طرح خاص و ویژگی های جذاب به همراه کفش ، کلاه حوله ، دستکش و کراوات در این قسمت قرار گرفته است. در این قسمت یک ذوق خاص نیاز دارید تا با دیدن اقلام قفسه به وجد بیایید.. شاید بتوان گفت که پوشاک جذاب ترین بخش خلبانی است.

ماکت ها – رویایی به حقیقت پیوسته

 

قفسه دیگری که ممکن است در لوازم هواپیمایی به چشم تان بخورد، ماکت های هواپیمایی است. از تجهیزات فرودگاهی گرفته تا ماکت های هواپیمایی در این بخش می تواند ذوق پروازتان را چندین برابر کند.

تجهیزات آموزشی پرواز

 

مسلما تا زمانی که به طور کامل پرواز را یاد نگرفته و آموزش های لازم نبینید، خلبانی تنها یک رویا باقی خواهد ماند. در نتیجه در بخش دیگری از فروشگاه لوازم خلبانی ، به تجهیزات آموزشی می رسید که از کتب هواپیمایی گرفته تا فیلم و نرم افزارهای آموزش پرواز را  در  اختیارتان می گذارد. در صورتی که نیاز به یادگیری بیشتر در زمینه خلبانی و پرواز داشته باشید، اقلام این قسمت از فروشگاه می تواند کمک تان کند.

هدایای موجود در فروشگاه خلبانی

 

 

شبیه ساز پرواز – یک، دو، سه آماده پرواز

قفسه ای که پیش رویتان است دارای انواع شبیه ساز پرواز است. شبیه سازهای پرواز شما را برای یک خلبانی حرفه ای و همه فن حریف، آماده می کند. از آموزش تا تجهیزات و نرم افزارها همگی در این بخش قرار گرفته است.  انواع شبیه سازهایی همچون جوی استیک و تراتل پرواز ، یوک هواپیما، استیک خلبانی، جی تییی ان، جی ان اس، پل اتوپایلوت ، پنل صدا، دسته استیک و بسیاری از اقلام دیگر را در اینجا می بینید.

با هم گشتی در قفسه لوازم خلبانی زدیم. لباس ها را دیدیم، از تماشای اکسسوری ها لذت بردیم و تجهیزات و شبیه سازها ما را برای یک پرواز فوق العاده مشتاق تر کردند. شما عزیزان و علاقه مندان به پرواز می توانید انواع این لوازم را در فروشگاه اینترنتی اسکایتو مشاهده کنید. اسکایتو با دسته بندی های مناسب، کارتان را برای انتخاب راحت کرده است. در صورتی که اقلامی را مدنظر داشتید که در این فروشگاه اینترنتی پیدا نکردید، می توانید از طریق مشاوران اسکایتو، برای تهیه آن اقدام کنید. رویای پرواز، یک حس فوق العاده ای را خلق می کند که تنها یک خلبان می تواند آن را احساس کند. پس اگر در حال آماده شدن برای پرواز هستید و یا می خواهید به زودی یک خلبان همه فن حریف شوید، اسکایتو در کنار شماست.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0