شبیه ساز پرواز | معرفی شرکت تولید افزونه هواپیما Qualitywings

دسته بندی :مقالات 7 اردیبهشت 1399 گروه هوانوردی اسکایتو 1867

افزونه شبیه ساز هواپیما Quality wings

با سلام به همه اسکایتویی های عزیز

امروز هم مثل همه یکشنبه های قبل در خدمتتون هستیم با معرفی یکی دیگه از قول های افزونه های شبیه ساز پرواز یعنی شرکت تولید افزونه هواپیما quality wings. اگر شما هم مشتاق خوندن داستان شرکت تولید افزونه هواپیما Quality wings هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

گروه تولید افزونه هواپیما Quality wings :

گروه هواپیما Qualitywings هم از حدود سال 2014 وارد گردونه رقابت  با تولیدکنندگان افزونه های شبیه ساز پرواز با تمرکز بر روی هواپیما ها پرداخت. Qualitywings هم مانند هم نوعان خودش هواپیماهای بویینگ رو برای شبیه سازی هدف گرفت و هواپیمای بویینگ 787 سری 900 و سری 1000 و بویینگ 757 رو عرضه کرده است اما شاید Qualitywings اولین شرکت نرم افزاری تولیذ افزونه هواپیما آمریکایی باشد که گریزی به هواپیماهای خارج از مرز امریکا پرداخته است. دیگر محصول این این شرکت هواپیمای انگلیسی BAe146 می باشد. که شما عزیزان می توانید هر 3 محصول را برای شبیه ساز پرواز خود از فروشگاه اسکایتو دانلود و نصب کنید.

این شبیه ساز پرواز در نوع خودش خاص و استثنایی است. ابته بهتر است بگوییم افزونه پرواز. لذتی که از پرواز به این هواپیما خواهید برد در نوع خودش بی‌نظیر است. نکته قابل توجه درباره ی این افزونه شبیه ساز پرواز تیمی هست که روی آن کار کرده است.

هواپیما Quality wings

گروه تولید افزونه هواپیما Qualitywings از یک تیم 7 نفره به سرپرستی corey ford  توانسته علاوه بر دفتری که در امریکا داشتند یک دفتر در آلمان نیز تاسیس کنند. فورد که خود یک طراح حرفه ای بازنقشه و الان سمت مدیر عاملی این گروه رو برعهده داره شریک اصلی او نیز لارس است که یک مدلساز 3بعدی حرفه ای می باشد. البته این تمام تیم این شرکت نیست و این گروه 4 متخصص دیگه در حوزه های مدلسازی 3 بعدی، ایرودینامیک، شبیه سازی صدا و … دارد که باعث شده است یکی از بهترین و با کیفیت ترین افزونه های شبیه ساز پرواز رو داشته باشیم.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0