بهترین گزینه ها برای خرید لوازم خلبانی کادویی چه مواردی هستند؟🎁

دسته بندی :مقالات 7 تیر 1400 dastanpour 6176

اگر قصد دارید با خرید لوازم خلبانی هدیه فوق العاده برای فردی از عزیزان‌تان که خلبان است تهیه کنید، احتمالا در گیر و دار انتخاب و پیدا کردن

گزینه ی مناسب مانده‌اید. با اسکایتو همراه باشید تا با هم جزییات این قضیه را بررسی کنیم و بهترین هدیه را برای خلبان بگیریم.

 سخت‌ترین کار برای خلبانان حرفه‌ای خرید هدیه است. به خصوص که اگر کلکسیونی از وسایل مختلف خلبانی داشته باشد. با این وجود برای خلبان‌ها همیشه ابزارهایی وجود دارد که پرواز را برایشان خاص می‌کند. در این جا چند مورد وجود دارد که همیشه می‌تواند برای خلبان یا کسی که آرزوی خلبانی دارد لذت بخش باشد. با اسکایتو همراه باشید.

هواپیما ! ابزار کار خلبان 

بله دقیقا! ابزاری که خلبان با آن زندگی می‌کند، از بودن در آن لذت می‌برد و گاهی هم از پرواز با آن خسته می‌شود. به خصوص برای خلبان‌های حرفه‌ای که هیجان پرواز را در هواپیماهای مختلفی تجربه کردند، ماکتی از هواپیما می‌تواند آن ‌را به وجد آورد.
شما می‌توانید در اسکایتو مدلی از هواپیما که اغلب از چوب یا آلمینیوم ساخته شده انتخاب کنید. طرح خاص و رنگ‌های متنوع آن می‌تواند دست‌تان را برای انتخاب بهترین ماکت هواپیما باز بگذارد.
خرید لوازم خلبانی خرید لوازم خلبانی

دوربین خلبانی ! چشمانی به تیزی عقاب

 

دومین موردی که می‌تواند یک لوازم خلبانی کادویی فوق‌العاده محسوب شود، دوربین خلبانی است. با یک دوربین خلبانی این امکان برای او وجود دارد که در هر نقطه‌ای از جمله از داخل هواپیما بتواند دور دست را ببیند. به خصوص اگر به گشت و گذار و بازی‌هایی مثل اسکی، قایقرانی، دوچرخه سواری و کوهنوردی هم علاقه مند باشد.

خرید لوازم خلبانی جانبی و اکسسوری ، هدیه های همیشه جذاب

 

داشتن اپل واچ، برای بسیاری از مردم از جمله خلبانان یک ابزار کاربردی است که همزمان با آن می‌توانند به عنوان کالری شمار یا اینترنت و…از آن استفاده کنند. آی پد هم می‌تواند زندگی هر خلبانی را راحت‌تر کند. به خصوص اگر تا به حال از آن استفاده نکرده است. با تنظیم برنامه‌های آی پد خلبان به راحتی می‌تواند اطلاعات وضعیت آب و هوا را داشته باشد.

چراغ قوه مخصوص ، نوری در تاریکی!

 

یک چراغ قوه مخصوص این امکان را برای خلبان ایجاد می‌کند که در شرایط ضروری، بتواند نسبت به خواندن نقشه یا دکمه‌های کابین، اقدام کند.
خرید لوازم خلبانی

جاکلیدی، بدلیجات و زیورآلات خلبانی  

 

جا کلیدی، بدلیجات و زیورآلات هواپیمایی نیز می‌تواند یکی از گزینه های خرید لوازم خلبانی باشد . به این ترتیب با هر بار نگاه به آن یاد شما می‌افتد. به خصوص اگر زیور آلاتی مثل گردنبند را برای هدیه به او انتخاب کنید. حتی برای کسی که عشق پرواز را در سر دارد یک دستبند یا جا کلیدی پرواز می‌تواند هدیه ارزشمندی باشد. 

ساعت رومیزی یا مچی ، لحظه ها آماده حرکت!

 

در صورتی که می‌خواهید یک هدیه ماندگاری بگیرید که هر لحظه و هر ساعت، یادآور ارزشمندی به رویای پرواز او باشد، انتخاب ساعت خلبانی بهترین گزینه است.  

تابلو عکس و پوستر!

 

تابلو عکس و پوستر نیز می‌تواند بهترین انتخاب برای تزئین اتاق‌های خلبان باشد. به این ترتیب می‌توانید اتاق کار یا اتاق خواب خلبان را با عکس و پوسترهای پرواز به زیبایی طراحی کنید. 
خرید لوازم خلبانی کادویی

خرید لوازم خلبانی کاربردی مثل ماگ و لیوان خلبانی

 

ماگ و زیرلیوانی یک گزینه دیگری برای خرید هدیه خلبان است. یک ماگ خلبانی که خلبان، چای‌اش را داخل آن بنوشد و نفسی تازه کند. به این ترتیب هر بار که خستگی‌اش را در ماگ پروازی رفع می‌کند که شما هدیه دادید، قطعا  انرژی و حس مثبتی به او خواهید بخشید.  
عطر و ادکلن خلبانی نیز از جمله جذاب‌ترین گزینه ها برای خرید لوازم خلبانی است که می‌توانید به خلبان‌های خوش پوش و جذاب هدیه دهید. عروسک‌های بامزه و جالب خلبانی و پرواز که در ماشین قرار دهد نیز گزینه دیگری برای هدیه به خلبان است.
شما چه ابزارهای خلبانی دیگری می‌شناسید که می‌توان به خلبان‌های عزیز هدیه کرد؟ اگر بنا باشد یک هدیه به کسی که عاشق پرواز است، بدهید، کدام هدیه را انتخاب می‌کنید؟ اسکایتو در این زمینه می‌تواند کمک‌تان کند.
     
راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0