معرفی شرکت تولید افزونه هواپیما PMDG برای شبیه ساز پرواز

دسته بندی :مقالات 24 فروردین 1399 گروه هوانوردی اسکایتو 3302

سلام به همه اسکایتویی های عزیز

امروز هم در خدمت شما هستیم با معرفی یکی از قدرتمندترین شرکت های تولید افزونه های شبیه ساز پرواز می باشد. همونطور که قبلا در مقاله معرفی شبیه ساز پرواز گفته شده بود نسخه اولیه شبیه ساز ها از هواپیماها و مناظر فرودگاهی با کیفیت بسیار پایین و به دور از واقعیت استفاده می کنند. به همین جهت شرکت های نرم افزاری بزرگی شکل گرفتند تا این خلا شبیه ساز ها رو پر کنند شرکت تولید افزونه هواپیما PMDG هم یکی از این شرکت ها هست که در ادامه به معرفی اون می پردازیم.

گروه تولید افزونه هواپیما PMDG :

PMGD مخفف عبارت “Precision Manuals Development Group” می باشد افزونه هایی رو برای انواع شبیه ساز های پرواز مانند: شبیه ساز پرواز مایکروسافت و شبیه ساز پرواز های گروه لاکهید مارتین به بازار ارائه نموده است. این شرکت توسط خلبان “رندزو” به منظور توسعه آموزش هوانوردی به بخش های مختلف جهان به خصوص آفریقا در شهر ویرجینای ایالات متحده امریکا تاسیس شده است. اما از اونجایی که PMDG نگاه جهانی داره دفاتری در بلژیک، کانادا، مصر و آفریقا جنوبی هم دارد.

از اونجایی که دفتر اصلی گروه تولید افزونه هواپیما PMDG در امریکا می باشد دور از انتظار هم نیست که سبد اصلی محصولات این گروه نرم افزاری را محصولات بویینگ تصاحب کرده باشد. PMDG ابتدا کار خودش رو با افزونه هواپیمای بویینگ 747 PMDG برای شبیه ساز پرواز ایکس شروع کرده است و برای آن 3 آپدیت تا به امروز ارائه کرده است. همچنین PMDG محصولات دیگه ای هم مانند هواپیمای بویینگ 737 سری 600 تا 900  PMDG و بویینگ 777 را تا به امروز عرضه کرده است.

از مهمترین ویژگی های هواپیما های  PMDG گرافیک بالا و واقعی بودن آنهاست. یکی از جاهایی که گرافیک بالا در این نرم افزار بسیار مشهوده باز کردن اسپویلر ها در زمان فرود هست که تمام تاسیسات اسپویلر ها به زیبایی شبیه سازی شده اند و به سختی میشه مرزی بین واقعیت و شبیه ساز ایجاد کرد. شما عزیزان اسکایتویی می توانید با رفتن به فروشگاه اسکایتو لذت پرواز با انواع هواپیما های PMDG رو بچشید. فقط کافیه دانلود و نصبش کنید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0