خرید تجهیزات خلبانی جذاب و منحصر به فرد در سایت اسکایتو ! {همراه با تخفیف}

دسته بندی :مقالات 14 خرداد 1400 dastanpour 6778

برای علاقه مندان به هر رشته‌ای خرید ادوات و تجهیزات یکی از جذابترین و دوست‌داشتنی ترین بخش ماجرا است. همانقدر که خریدن یک گیتار جدید برای یک گیتارسیت جذاب است، خرید تجهیزات خلبانی هم میتواند برای یک خلبان یا دانشجوی خلبانی و شاید یک علاقه مند به پرواز و آسمان جذاب باشد. از طرفی اگر دوستی دارید که به آسمان و پرواز و خلبانی علاقه‌‌مند هست، حتما از این که یک هدیه هوایی از شما دریافت کند، خیلی ذوق زده خواهد شد. این هدیه میتواند یک ابزار تخصصی و یا یک گیفت دکوری با موضوع پرواز ، آسمان و هوانوردی باشد.

ما در فروشگاه خلبانی اسکایتو سعی کرده ایم متنوع ترین و جذاب‌ترین تجهیزات خلبانی را برای علاقه مندان به پرواز و هواپیما فراهم کنیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی ممحصولات موجود در فروشگاه تجهیزات خلبانی اسکایتو بپردازیم. قبل از آن بهتر است یک دسته بندی کلی را مد نظر قرار دهیم.

خرید تجهیزات خلبانی

دسته بندی انواع تجهیزات خلبانی :

تجهیزات خلبانی کاربردی و عملیاتی :

این دسته از تجهیزات و ملزومات پروازی و خلبانی، در واقع بیشتر توسط افراد حرفه ای استفاده می‌شود. خلبانان و دانشجویان پرواز میتوانند از این دسته باشند. این وسایل معمولا برای کاربری های خاص طراحی شده اند. مثلا ساعت های خلبانی از این دسته هستند.

یک ساعت خلبانی حرفه ای با یک قیمت گاهی تا چند ده میلیون تومان برای افراد عادی هیچ کاربردی ندارد. البته که بسیاری از افراد به خاطر کلاس کاری بالای برندهای تولید کننده این دسته محصولات، از آنها استفاده می‌کنند ، ولی استفاده تخصصی بحث دیگری است.

ساعت‌های خلبانی به قدری پشرقته هستند که گاهی در صورت از کار افتادن سیستم های جهت یابی هواپیما میتوان از آنها استفاده کرد.

عینک های خلبانی هم از همین دست هستند. عینک های با یو وی بسیار بالا و خاصیت تطبیق رنگ استاندارد. ااین عینک های هم بسیار گران قیمت هستند.

اما اگر قرار باشد به دوستتان که به خلبانی و پرواز عاقه دارد هدیه ای بدهید، قاعدتا یک عینک و ساعت چند ده میلیون تومانی گزینه های خوبی نیستند. پس قاعدتا باید به سراغ خرید تجهیزات خلبانی غیر تخصصی یا تزیینی بروید.

در زمینه تولید این وسایل و ملزومات برندهای بسیاری محصولات متنوعی را تولید کرده اند. در این بخش به بررسی محبوب ترین تجهیزات خلبانی کادویی میپردازیم.

پوشاک خلبانی

بهترین گزینه های خرید تجهیزات خلبانی به عنوان هدیه :

1- لباس های خلبانی :

یکی از گزینه های جذابی که برای هردو گروه حرفه ای ها و صرفا علاقه مندان به پرواز کاربرد دارد، همین گزینه است. پوشاک خلبانی را می‌توانید در دسته بندی های زیر در فروشگاههای خلبانی پیدا کنید:

انواع یونیفرم های خلبانی ( جنگنده و مسافری) . بسیاری از برندهای از این یونیفرم ها در سایزهای بچه گانه هم تولید کرده اند. همانطور که میدانیم خلبانی برای بچه ها شغل بسیار جذاب و رویا پردازانه ای است.

انواع تیشرت های خلبانی و طرح پرواز. تیشرت های در طرح ها و مدل های مختلف که با طرح هواپیما و انواع واقسام المان های هوانوردی موجود است.

انواع کلاه با طرح هواپیما. همچنین کلاه های حرفه ای و رسمی خلبانی و حتی کاسکت های جنگنده هم در قفسه های بعضی فروشگاههای تجهیزات خلبانی به چشم می‌خورند.

ماسک های ضدکرونا خلبانی و طرح پرواز و هواپیما :

یکی از جذابترین موارد پوشاک خلبانی که در دوره ی کرونا طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به پرواز و اکوسیستم هوانوردی پیدا کرد، ماسک های خلبانی ضد کرونا بودند. با تولید انواع و اقسام ماسک های صورت ضد کرونای طرحدار، برندهای مختلف ماسک های خلبانی ضد کرونا با تصویر هواپیما و المان های هوانوردی و حتی ماسک های صورت دارای درجه مخصوص خدمه پروازی را تولید کردند. این ماسک های صورت بسیار جذاب هستند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

ما در فروشگاه تجهیزات خلبانی اسکایتو، انواع ماسک ضد کرونا با طرح های خلبانی و هوانوردی را برای شما فراهم کرده ایم. {همین حالا خرید کنید}

انواع زیورآلات و اکسسوری خلبانی و طرح پرواز:

زیورآلات شامل گردن آویزها، دستبندها و پایندهای طرح خلبانی و هواپیما و … هم می‌توانند گزینه های خوبی برای هدیه دادن باشند. تنوع این محصولات بسیار زیاد است. از انواع سنجاق سینه های مخصوص خطوط هواپیمایی گرفته تا سینه ریزها و گوشواره ها.

ماگ های خلبانی و پروازی:

شاید یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین گزینه های کادویی مربوط به هوانوردی و خلبانی و علاقه مندان به آسمان باشد. صد در صد برای یک عاشق پرواز نوشیدن چای در ماگی با طرح بوئینگ 747 بسیار جذاب خواهد بود.

وسایل دکوری و تزئینی خلبانی :

این مورد هم یکی از موارد پرطرفدار مخصوصا بین آقایان هست. انواع پازل های طرح هواپیما و چراغ خواب های هوانوردی در این دسته قرار میگیرند.

اگر قصد خرید تجهیزات خلبانی تزئینی و دکوری را دارید، حتما به فروشگاه خلبانی اسکایتو سری بزنید.

 

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در پیج اینستاگرام اسکایتو

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:
0